A következő hirdetés valós mivoltát nem szeretném megkérdőjelezni, azonban miért akarnak ennyire megetetni(!) engem?

        Mi van, ha:
  • nem vagyok éhes
  • fogyókúrázom
  • nem szeretem, amit adnak
  • allergiás vagyok rá
  • csomagoltam szalámis szendvicset
  • szociális fóbiám van és nem merek társaságban enni

Két szemeszter 10 alkalom, alapképzés egynapos alapoktatás.
Ez azt jelentheti, hogy 10 alkalommal kell menni egy teljes napig tartó oktatásra. Minden nap egy-egy étkezési alkalom, 10 x 2500 Forint, 25.000 pénz. Jóval többe kerül, mint maga az oktatás.
Melyik étteremmel lehet szerződésük?
(Remélem azért lemondható az étkeztetés.)

Szerző: Voila  2011.05.10. 12:20 Szólj hozzá!

Címkék: pénz vicces egyél

A bejegyzés trackback címe:

https://gyanusallas.blog.hu/api/trackback/id/tr812892698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása